Onze missie en visie

Onze missie

Op De Zon bieden we ruimte aan iedere leerling en medewerker om zichzelf zo goed mogelijk te ontwikkelen. Op De Zon is er ruimte om te zijn wie je bent. We willen dat elke leerling van De Zon aan het einde van de basisschoolperiode met een goed gevoel terugkijkt en dat leerresultaten zijn bereikt die passen bij zijn of haar ontwikkeling. Samen met leerlingen, ouders en team zorgen we voor een sfeer waarin we iedereen zien en horen.

Onze visie

Op De Zon dagen we de leerlingen uit om een volgende stap in hun ontwikkeling te zetten. Leerlingen leren bij ons samen te spelen, samen te leren en samen te werken. Vanuit vertrouwen, ambitie en trots bieden wij kwalitatief doordacht onderwijs met een focus op kennis. De leerkracht staat hierbij centraal. Niet alleen leerlingen zijn voortdurend in ontwikkeling ook als team zoeken we steeds naar verbetering, in ons onderwijs, in ons team én in onszelf. Wij werken samen binnen een hecht, ambitieus en stabiel team. Wij voelen een sterke verbondenheid met onze omgeving en zoeken die actief op.

Vragen? Neem contact op